Положение соревнований "Житомирские гонки"

"Затверджую" "Затверджую"
Голова правління Житомирського
міського туристсько-спортивного Голова Федерації альпінізму
клубу "Полісся" та скелелазіння м.Києва
С.В.Пономарьов М.В.Горюнов


"Затверджую" "Затверджую"
Начальник управління з питань Голова комітету з фізичної культури та
фізичної культури, спорту і спорту Житомирської міської ради
туризму облдержадміністрації В.О. Гаврилюк
Б.О. Ревнівцев

"Затверджую" "Затверджую"
Начальник управління у справах Зав. відділом у справах сім'ї та молоді
сім'ї та молоді облдержадміністрації Житомирської міської ради
Р.М. Гула М.Ф. Пивоварська

"Затверджую"
Начальник Житомирського
Військового гарнізону
Г.М. Педченко

П о л о ж е н н я
про змагання "Екстрім-марафон-2002"

1. Цілі і завдання
Змагання проводяться в цілях:
- популяризації в Україні екстремальних (мультиспортивних) перегонів як виду спорту;
- перевірки і оцінки спортсменами своеї фізичної та технічної підготовки.

2. Місце і час проведення
Змагання проводяться на території Житомирського району 28-30 червня 2002р. Місце збору і базування команд знаходиться в районі скеледрому поблизу санаторію "Денеші" с.Денеші Житомирського р-ну.

3. Керівництво змаганнями
Керівництво підготовкою змагань здійснюється оргкомітетом, затвердженим правлінням туристського клубу "Полісся", Федерацією альпінізму та скелелазіння м. Києва.
Безпосереднє керівництво проведенням змагань покладається на головну суддівську колегію, призначену оргкомітетом змагань.

4. Учасники змагань
В змаганнях приймають участь команди громадян, спортивних секцій і клубів, колективів фізкультури підприємств, учбових установ та військових частин. Члени команд повинні бути не молодші за 18 років. Команди, у складі яких є учасники віком від 14 до 18 років допускаються до участі на скороченій трасі за наявності заявки, підписаної відповідальним представником.
Команда складається із 3-х чоловік. Команди, у складі яких немає ні однієї жінки, позбавляються допомоги суддів в доставці на дистанцію спорядження для сплаву, проходження скельної перешкоди і спорядження для нічного відпочинку (див. розд. 8).

5. Порядок подачі заявок на участь у змаганнях

Попередня заявка на участь у змаганнях подається в оргкомітет до 10 червня 2002р. Остаточна заявка на участь у змаганнях подається в мандатну комісію змагань на місці збору і базування команд до 10-00 28 червня 2002р.
Разом із заявкою до мандатної комісії надаються: документи, які посвідчують дату народження учасників і відповідальних представників; страхові поліси, діючі на час проведення змагань; власноручні розписки учасників про вміння плавати, володіння навичками страховки за допомогою альпіністської вірьовки, добровільну участь у змаганнях; стартовий внесок в розмірі тридцяти гривень на команду.

6. Программа змагань.
28 червня - до 10-00 Подача заявок та спорядження
10-00 Засідання з представниками команд
- 11-00 Виїзд до м. Житомира на місце старту команд
- 12-00 Урочисте відкриття та старт команд
30 червня - до 12-00 Фініши команд
- 13-00 Закриття змагань

7. Умови проходження дистанції
Дистанція змагань - траса, прокладена по бездоріжжю на 100 кілометрову відстань з контрольними пунктами (КП), на яких потрібно подолати різноманітні перешкоди
(болото, водні перешкоди як вбрід, з використанням страховки, так і вплав, подолання скального рельєфу із самостійною організацією страховки, спуски і підйоми по скелях, урвищах, травянистих схилах, деревах та інші різноманітні технічні природні і штучні перешкоди).
Про час работи КП і його місцезнаходження команди отримують інформацію у суддів після прохождення перешкоди на попередньому КП. Перешкоди команди долають у порядку черговості приходу на КП. Якщо основний маршрут перешкоди зайнято, команда може долати перешкоду по паралельному або обхідному варіанту, які будуть запропоновані суддями. Подолання перешкод команда починає лише за наявності всіх членів команди, а повернення команди на трасу - після проходження перешкоди останнім членом команди.
В нічний час для команд передбачено відпочинок. Ночівля можлива лише на одному із КП в місцях, визначених суддями. Команди до 23-00 повинні стати на нічний відпочинок. Прихід на ночівлю опісля 23-00 - зняття команди з дистанції. Вихід на дистанцію вранці відбувається в такому порядку: для ставших на ночівлю до 21-00 години включно в 4-00; для всіх інших - після 7-годинного "відпочинку". Команди, які до 23-00 не подолали перешкоду етапа на якому ночують, починають слідуючий день з подолання цієї перешкоди.
Рішення про закінчення руху на трасі команда повинна доповісти судді на найближчому КП, а також здати йому свою контрольну картку.
Застереження: При проходженні дистанції забороняється:
- використання сторонньої допомоги (транспорт, харчування, физична і технічна допомога сторонніх осіб, тощо)
- використання спорядження, не взятого з собою на старті (крім наданого і доставленного суддями)
- рубка зелених насаджень.
Команда, яка допустила заборонені дії - дискваліфікується.

7. Спорядження
Мінімальний набір спорядження, який кожна команда повинна мати з собою на дистанції:
- компас, олівець, мапу (масштаб 1:100 000 Київскої військово-картографічної фабрики - квадрат№77(Житомир))
- ліхтарик
- аптечка ( бинт, йод, нашатир, знеболюючі та сердцеві засоби)
- страховочна система з самостраховкою, спускове приладдя, 2 карабіни (для кожного учасника)
- петля для схоплюючого вузла-1 шт. (для спуску останнього учасника)
- основна вірьовка довжиною не менше 35м - 2шт
- не менше одного надувного рятувального круга (автомобільної камери і т.п.).
Судді доставляють на дистанцію, компактно упаковане і підписане командами, таке спорядження:
- для організації сплаву по річці: набір підручних засобів (надувні круги і автомобільні камери - до 4-х штук) загальною вагою до 8 кг (це не може бути надувний матрац, лодка, катамаран, ласти и т.п.)
- для ночівлі: 1 стандартний коврик, 1одномісний спальник, казанок і харчі вагою до 1кг (загальна вага до 3,5кг)
- для проходження скельних етапів: 10 петель (відтяжок) з карабінами, набір закладок, 1пара скельного взуття и т.п.( загальна вага до 3,5кг)
Змінне взуття, одяг, водонепроникна упаковка для спорядження, їжа та інші речі, необхідні учасникам, команди беруть на дистанцію на свій розсуд.
Забороняється використання спорядження, крім того, що команди взяли із собою на Старті або надали судді.

8. Залік результатів і визначення переможців
Залік результатів на дистанції для команд, які пройшли всю дистанцію -- за витраченим часом, для інших - за відстанню, що пройдена до останнього КП, на якому команда подолала перешкоду та по витраченому часу до останнього КП.

9. Нагородження
Команди, які зайняли призові місця нагороджуються дипломами та цінними призами. Організатори і спонсори змагань можуть надати і затвердити додаткові призи для різних категорій учасників і команд.

10. Фінансові витрати
Суддівство, медобслуговування змагань, нагородження дипломами - за рахунок коштів туристського клубу "Полісся" та управління з питань фізкультури, спорту і туризму облдержадміністрації.
Нагородження призерів змагань цінними призами - управління у справах сім'ї та молоді облдержадміністрації.
Рекламна та інформаційна підтримка заходу - комітет фізичної культури і спорту міської ради, Житомирського міського відділу у справах сім'ї та молоді.


Це "Положення" є офіційним запрошенням на змагання "Екстрім-марафон-2002"

Поточна інформація про змагання розміщується на сайті Федерації альпинизму і скелелазіння м.Киева :
WWW.Vertiсal.kiev.ua
Довідки і попередні заявки за адресою:
10012, м. Житомир, вул. Східна, 67,в.53.
Олівсон Олександр Якович
тел. (0412) 36-17-26
факс (0412) 36-02-51
Email: Olivson@mail.ru
Email: Penergo@zt.ukrtel.net

TopList

Hosted by uCoz